Post by sadtytumone on Mar 13, 2022 1:07:20 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Summoners Glory: Redemption ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Summoners Glory: Redemption IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa koodi lisää avaimia ▞▞▞
▞▞▞ Summoners Glory: Redemption 2022 version ▞▞▞
Todella siisti fiilis peliin ja paljon tiimipohjaista tavaraa, joka vetää sinut kiltaan. Hienoja pomotaisteluja ja paljon hauskoja haamuja. Toivon näkeväni Guild Bossin tappamaan pian!
Hauska peli, jossa on kiinteä yhteisöpainotus.
Olen nauttinut pelistä nyt 2 kuukautta. Kuten kaikissa uusissa peleissä, siinä oli aluksi paljon ongelmia, mutta kehittäjät korjaavat kaikki ongelmat välittömästi ja minusta tuntuu, että yhteisöä kuunnellaan kaikesta. Melkein kaikki yhteisön antamat ehdotukset toteutetaan tavalla tai toisella ja tuntuu kuin olisin koko ajan aktiivisesti mukana pelin suunnittelussa. Tällä kaikella ei ole merkitystä, jos itse peli ei ole hauska ja vaativa - mutta se on ja enemmän!
Siisti peli, paljon tekemistä. Tarvitsee hieman kiillotusta siellä täällä, mutta kaiken kaikkiaan se on erittäin mielenkiintoinen.
Nautinnollinen peli
PSG Officiel Športové ppb
Todella hieno peli
Sain pelin pelaamaan LDplayerillä ja muutan pelin luokitusta, mutta minulla on edelleen seuraava ongelma Bluestacks 64 nougatissa. "Joka kerta kun yrität avata pelin, saan mustan näytön, jossa lukee Error: Unity Enginen alustus epäonnistui. Olen tyhjentänyt tiedot, sulkenut ja käynnistänyt pelin uudelleen, asentanut uudelleen, eikä mikään ole vielä onnistunut ratkaisemaan tätä ongelmaa. .Kiitos."
Hieno peli, hauska pelata pitkästä aikaa. Paljon tekemistä ja aikaa. Joukkueen saaminen huipputason kehitystasolle on kuitenkin vaikeaa, mutta se voisi olla helpompaa pelaajalle. Hieno peli kaiken kaikkiaan.
Nautin todella tästä pelistä, koska yritys sai ongelmansa ratkaistua. Olen erittäin toiveikas tulevaisuuden suhteen.
Rakastan peliä rajusti rakastan peliä, mutta tässä pelissä on niin paljon bugeja, jotka täytyy korjata ja korjata, ja se on uskomatonta, ja siksi ihmiset lähtevät pelistä, toivottavasti saatte tämän hallintaan, koska teillä kaikilla on loistava peli käsissäsi, joten tästä syystä annan sille vain 2 tähteä
Tämä on hieno peli!. Haluaisin, että käyttökelpoisia Phantomeja olisi enemmän, koska tällä hetkellä vain 10-12 Phantomia riittää joukkuekäyttöön. Olen myös sitä mieltä, että Arenan palkintojen pitäisi olla parempia tai täysin erilaisia, koska minulla on sellainen käsitys, että ihmiset eivät yritä kiivetä Arenan laudalle, mikä on jotain, mitä on muutettava. Mikä tärkeintä, tämä ei ole p2w-peli ja voit pelata sitä ilman investointeja.
Minulla oli ongelma pelin ominaisuudessa, toi sen esille heidän erimielisyytensä yhteydessä, näytti liittyvän tililleni, mutta korjattiin 24 tunnin kuluessa. 5 tähteä heidän tuestaan. Pelissä on vielä muutamia bugeja. Server 2 on tyhjä, mutta paljon potentiaalia.
Kehittäjä ei koskaan oppinut naisista, jotka käyttävät housuja, joilla on erilaiset kasvot ja että he ovat mobiilipelimarkkinoiden suurin yleisö.
Peli on uskomattoman hieno kehittäjätiimi, joka työskentelee nopeasti päivitysten ja korjausten parissa. Matala kulutus / f2p-ystävällinen
Hauskaa, mutta kaatuu/jäätyy jatkuvasti Android 10 -tabletissani, mikä tekee siitä melko turhauttavaa käynnistää sovellus uudelleen noin 15 minuutin välein. Melkein pelikelvoton välillä
mahtava peli
Toistaiseksi tämä peli on mahtava.. En ole kokenut mitään näistä huonoista arvosteluista, grafiikka n pelattavuus on loistava.. tämän pelin pitäisi olla niin paljon suositumpi, että sitä pitää mainostaa hulluna
Hyvä gacha peli. Ei todellakaan maksa voittaa (parhaiden hahmojen saatavuus on sama ilmainen tai maksullinen, vaikka hahmot tasoittuvat nopeammin, kun maksat).
Asennettu se loi hahmon, mutta game.wont connect.to palvelimelle merkitsi mitä yritän samaa. Jos he huolehtivat pelaajista tällä tavalla, se ei ole aikani arvoista. Toivoin, että se olisi minulle sopiva peli.
Summoners Glory: Redemption Rollespil ibn
miksi te teette väärennettyjä Google-tilejä vain antaaksenne itsellesi 5 tähteä??💀💀💀 naurettavaa
hauska peli pelata joka päivä
Hauska peli erittäin reagoivan kehitystiimin kanssa.
Rakastan tätä peliä. Se on gacha, mutta lainaa niin paljon klassisista MMO:ista.
HH
Todella hieno peli, mutta taitojen näkeminen taistelussa on vaivalloista, koska nuotti vain katoaa toisen jälkeen grafiikat ovat meh vuoden 2020 silmät muutamat muut lil jutut, joista en henkilökohtaisesti pitänyt, mutta paljon on, joista pidin
Peli on saanut suuria päivityksiä, se toimii kuin hurmaa ja sitä on erittäin hauska pelata!
meh. Ei kiinnosta sinua ja selvä marxilainen viestintä on vähän paljon. Se on myös sääli, pelissä on potentiaalia.
Loin 3 hahmoa (yksi jokaiselle palvelimelle) etsimään lisää toimintaa. En todellakaan ymmärrä, miksi tässä hämmästyttävässä pelissä ei ole enemmän pelaajia. Tässä pelissä on kaikkea, enkä yksinkertaisesti voi uskoa, että siinä on vain noin tuhat aktiivista pelaajaa.
Latasin pelin ja laitoin tarjouskoodini, ja peli jumissa latausnäyttöön avatarin teon jälkeen. Suljin ohjelman ja yritin avata sen uudelleen, ja se juuttui latausnäyttöön palvelimen valintanäytössä.
Vaikuttaa siltä, että se voisi olla hauskaa, mutta se viivästyy, enkä pysty tekemään mitään usein ja noin 30 sekuntiin. Luovuin turhautumisesta.
paljon asioita, joita ei kannata pelata, jos olet valmis tekemään töitä
Pelasin tätä peliä 6-7 kuukautta sitten, mutta sisällön puutteen vuoksi lopetin. Absoluuttinen 360 asteen muutos paluun jälkeen, kehittäjät ovat todella tuoneet peliin jälleen nautintoa monille ihmisille. Jatka samaan malliin, jään katsomaan sen tällä kertaa!
Tylsä... energiajärjestelmä... tylsä rahanotto...
Se on hienoa, mutta mielestäni siinä on suuri bugi... päätehtävässä (kukat peilissä), josta löydät kadonneen sotilaan, hän ei ole siellä, enkä voi jatkaa tarinaa... se on iso bugi pelissäni & idk kuinka korjata.. tyhjensin välimuistin, poistan / asensin uudelleen..auta
Kuten peli, mutta paljon viivettä ja viimeisen hätätilanteen jälkeen. Osa palkinnoistani katosi.
KORJAA VICTORIA. Toistaiseksi peli on hyvä, se tarvitsee vain tasapainomuutoksia varusteille/aseille ja haamuille. Victoria on korjattava. Hän ei kiillota itseään tarpeeksi, eikä ole tällä hetkellä käytön arvoinen. Hän tekee vain vahinkoa, ja tällä hetkellä hän ei tee tarpeeksi vahinkoa.
Peli ei anna sinun syöttää esiintymää, korjaa se. Minun ei tarvitse asentaa peliä uudelleen joka kerta, kun pääsen esiintymään.
Hieno sekoitus eri genrejä, näyttää toistaiseksi hyvältä ja hauskalta pelata. Jos se ei muutu p2w:ksi, se on ajan arvoista.
Vielä vähän työtä, ja tästä tulee 5 tähden peli. Peli on Raidin kaltainen gotcha-peli, jossa on vähän FF7:ää. Se on nuori peli, joka on jo loistava, kun kehittäjät pyrkivät tekemään vielä paremman. Ryhmäesiintymät voivat olla bugisia ja jotkin palvelin-DC:t, mutta yleensä kehittäjät antavat kaikille ilmaista tavaraa, kun pelissä on ongelmia. Tässä pelissä ei näytä olevan maksumuuria kuten esimerkiksi Raidissa.
Minulla on 2 puhelinta, se toimii hyvin muistiinpanossani 8, mutta ei muistiinpanossa 10, kun se ei ole yhteydessä wifi-verkkoon. Antaisi sille 5 tähteä, mutta se on mobiilipeli, jota en voi pelata ollessani kotona. Asennuksen poistamista ja uudelleenkäynnistystä on jo yritetty, mutta ristiriitakutsu ei toimi. Syy 3:lle yhden sijasta johtuu siitä, että se toimii toisessa puhelimessa.
Huolimatta vanhentuneesta grafiikasta ja huonoista englanninkielisistä kuvauksista, tässä pelissä on uskomattomia mahdollisuuksia. Sen viehätys ja ainutlaatuisuus yllätti minut täysin. Näin, että on olemassa vaihtoehto löytää puoliso. Toivon, että sosiaalisella elämälläni on vihdoin merkitys Vakavasti nyt olen todella tyytyväinen ja toivon, että Developers ei pilaa sitä, mikä on tapahtunut melkein kaikissa viime vuosina pelaamissani mobiilipeleissä.
Animaatiot eivät ole sulavia, kamera on kiinteä. Hahmomallit ovat vain keskimääräisiä. Ei vakuuttunut.
Ei voi moittia sitä ensimmäisen peliviikon osalta. Ei ole tullut vastaan ongelmia. Sopii sekä aktiiviseen että afk-pelaamiseen. Kaikki pelit rohkaisevat maksamaan, mutta siellä on niin paljon tavaraa, ja voit selviytyä maksamatta. Voin vain lisätä lisää haamuja tehdäksesi pelistä mielenkiintoisemman. Minulla ei ole enää paljoa kutsuttavaa niiden rakentaminen ja päivittäminen vie paljon vaivaa ja aikaa. Pudotus on melko matala, joten näyttää siltä, että tikkaille kiipeäminen vie aikaa
Ei mitään järkeä.. nyt 600 tasoa.. vaihdat vaihteita muutaman päivän välein..
Summoners Glory: Redemption Rollespil ibn
Hyvä työ tarina tila onpomo ? heikkenevätkö mainokset peräkkäisten tappioiden jälkeen. Ja jos ei, haluaisin sinun ottavan tämän käyttöön pelissäsi, se merkitsisi minulle paljon, kiitos